New in my closet: new accessories


Hi guys :D. First of all i want to apologise for my absence, but I was really sick for the past week, but now I'm getting better and I'm gonna to post regularly again.
Today I'm showing you some of my new acessories that I bought just a few days before getting sick. I have the stores and some of the prices listed bellow of the pictures of the acessories. 
I hope you enjoy it :D

----

Hi guys :D. Antes demais eu quero pedir desculpas pela minha ausência, mas eu tenho estado doente desde a semana passada, mas agora eu estou finalmente a ficar melhor e eu vou postar regularmente.
Hoje eu vou mostrar-vos alguns dos meus novos acessórios que eu comprei apenas uns dia antes de ficar doente. Eu tenho as lojas e alguns dos preços listados abaixo das fotos dos acessórios.
Espero que gostem: D



 bags from Primark
Bag with skulls: 9
Neon pink bag: 11 
White little bag: 4 









Bracelets: Primark 5 
  Watch: Primark around 6 
Basic tank top: Primark 5 

necklace: Lefties 5.99€
earrings: Forever 21 3.90 


-------------------------Xoxo, Fashionalatic.-------------------------