OOTD: Blog your dreams



Hi guys :D. As I've already told you, one of the biggest trends for the new season is the black and white combination, and I love it. A black and white striped pair of jeans or leggings is a must have this new season. And my top, i got to talk about it, when I saw it, I knew that I did have to buy it, and you will not belive how much it was: 6 euros, what a bargain.
I hope you enjoy it.

----

Hi guys :D. Como eu já disse, uma das maiores tendências para a nova temporada é a combinação entre preto e branco, e eu adoro isso. Um par de jeans ou leggings às riscas pretas e brancas é um must have esta primavera-verão. E meu top, que eu tenho que falar sobre isso, quando eu vi, eu sabia que eu tinha que comprá-lo, e vocês não vai acreditar o quanto ele foi: 6 euros, que pechincha.
Espero que gostem.

Coat: Zara
Top: Lefties
Jeans here
Booties here
Belt: Zara
Hat: Zara



~



-------------------------Xoxo, Fashionalatic.-------------------------