OOTD: Distressed




Hi guys :D. How are you?
What you think of high waisted shorts? I  love them and I wear them all the time, especially in summer time, but i do also wear them in all the all other seasons. As it isn't summer yet, i paired this shorts with boots and tights from the same colour, and an army vest that i love. I hope you enjoy it :)

----

Hi guys :D. Tudo bem?
O quê que vocês acham de calções de cintura subida? Eu amo-os e estou sempre a usá-los, especialmente no verão, mas eu acabo por usa-los em todas as estações. Já que ainda não é verão, eu combino estes calções com botas e meia-calça da mesma cor, e um colete ''Army'' que eu adoro. Espero que gostem :)



Top: Zara
Vest: Zara, similar here
Shorts: Pull and Bear
Boots: here











-------------------------Xoxo, Fashionalatic.-------------------------