OOTD: Ice cream


Hi  guys :D.
How are you?? I love the sweater that I'm wearing today, but the weather was a little bit too hot, so i changed my under tee-shirt for a tank top. I took the photos just in the morning before to go to the university (that's why my hair is a little bit wet), i think the natural light is a little bit better in the morning at my room,to take the photos. Let me know what you think about that.


----


Olá pessoal: D.
Tudo bem? Eu adoro a camisola que estou a usar hoje, mas hoje estava um pouco quente demais, então eu mudei a tee-shirt que tenho por baixo para um top de alças. Eu tirei as fotos só de manhã, antes de ir para a universidade (por isso é que meu cabelo está um pouco molhado), eu acho que a luz natural é um pouco melhor de manhã no meu quarto, para tirar fotos o quê que vocês acham?



Scarf: Pull and bear
Sweater: Tally Weijl 
Booties: Primark
Jewellery: Parfois and Aldo
Bag: David Jones










-------------------------Xoxo, Fashionalatic.-------------------------