OOTD: Lime



Hi guys :D.
How are you??I love the look that I wore today, as you guys probably noticed, i love black, but i also love colours, i think i love almost every colours, even neon colours, that's what I wore today: neon with basics, love it. This cardigan from Zara is actually a knit sweater with a closure in the back, but I wore it like that, what do you think?? 
Do you also use the same piece in different ways?? Let me know :D

----

Olá Pessoal :D. Tudo bem?
Eu adorei o look que usei hoje, como vocês deve ter notado, eu adoro preto, mas também gosto de outras  cores bem, eu acho que eu amo quase todas as cores, mesmo as neon, que foi o que usei hoje: néon com  cores básicas, altamente!. Este cardigan da Zara é, na verdade, uma camisola de malha com um fecho na parte de trás, mas eu usei-o assim, como cardigan, o que vocês acham? Vocês também usam a mesma peça de maneiras diferent? : D




Bag and belt: Primark
Pants: Zara
Knit: Zara
Blouse: Forever 21















-------------------------Xoxo, Fashionalatic.-------------------------