OOTD: Meow


Hi guys :D. How are you?
Today was a little bit colder than the last days, that's why my outfit is more "wintry". I bought this skirt and this meow t-shirt last saturday, i think, and I was planning to wear them together since that day. Do you want me to do a post to show you the things I bought? Let me know...
Hope you enjoy it :)


----


Olá pessoal: D. Tudo bem?
Hoje esteve um pouco mais frio do que nos últimos dias, por isso a minha roupa é mais "fria". Eu comprei esta saia e esta t-shirt "meow" no sábado passado, eu acho. E desde esse dia que eu planeei usá-los juntos. Querem que faça um post para mostrar as coisas que eu comprei? Digam qualquer coisa ...
Espero que gostem :)



Hat: Zara
Backpack and Booties: Primark
Skirt: Lefties
Jacket and T-shit: Tally Weijl













-------------------------Xoxo, Fashionalatic.-------------------------