OOTD: Tribal Parka (2)



Hi guys :D. How are you?
Today was a sunny day but with a lot of wind, i went for a walk with two of my best friends and we took this pictures, that's why i'm not really serious, they are an hilarious couple, that´s impossible to not to laught with them. Anyway, that's a really comfy look for this day when there isn't neither hot weather neither cold weather.
 Love to pair different textures and patterns, as i did here with the subtle polka dot white dress and the tribal parka. 
Hope you enjoy it :)

----

Olá pessoal :D. Tudo bem?
Hoje foi um dia ensolarado, mas com muito vento, eu fui para uma caminhada com dois dos meus melhores amigos e tiramos estas fotos, é por isso que eu não estou muito séria, eles são um casal hilariante, é impossível não para rir com eles. Enfim, isso é um look bastante confortável para o dia de hoje, quando não está nem tempo quente nem frio.
Adoro emparelhar diferentes texturas e padrões, como eu fiz aqui com o vestido branco  às bolinhas e a parka tribal.
Espero que gostem :)















-------------------------Xoxo, Fashionalatic.-------------------------