OOTD: Mix


Hi guys :D.
How are you?? I want to apologise myself for the lack of posts, but I've so much to do to the university that time isn't too much to dedicate my self to the blog. 
Today's outfit is, as usually, a comfy look to wear around campus, I know i should wear more open shoes, but I'm addicted to boots. :)
Hope you enjoy it :)

----

Olá pessoal: D.
Tudo bem? Queria pedir desculpa pela falta de postagens, mas eu tenho tanta coisa para fazer para a universidade que o tempo não é muito para me dedicar ao blog.
O outfit de hoje é, como habitualmente, um look confortável para usar pelo campus, eu sei que devia usar mais sapatos abertos, mas eu sou viciada em botas. :)
Espero que gostem :)





Shoes: Seaside
Jeans: Bershka
T-shirt: Hard Rock Cafe Paris
Necklace: Bijou Brigitte







Xoxo, Fashionalatic.