OOTD: Denim on stripes



Hi guys :)
How are you? Today I was for a walk at the beach, i don't know if you noticed, but i live next to the beach, i know you can't really see that looking at me because i'm really white right now, but i don't have much time to go on the beach and spend a day there, at least for now. 
I'm wearing two big basics: a denim shirt and a striped dress. I know that boots aren't the most appropriated thing to wear on the beach, but i can't stop wear them, as this sunglasses too.
Hope you enjoy it.

----

Olá pessoal :)
Tudo bem? Hoje fui dar um passeio pela praia, eu não sei se vocês já se perceberam, mas eu moro relativamente perto da praia, o que provavelmente não dão conta olhando para mim, porque eu estou bastante branca, mas eu não tenho tempo para ir para a praia e passar o lá muito tempo, pelo menos por agora.
Estou a usar dois basicos: uma camisa de ganga e um vestido com riscas. Eu sei que as botas não são a coisa mais apropriada para usar na praia, mas eu não consigo parar de usá-las, tal como estes óculos de sol.
Espero que você gostem.


 Dress: Primark , similar here
Denim blouse: here
Boots: Bershka








Xoxo, Fashionalatic