New in : Sephora


Hi guys :).
How are you?? Yesterday went to dinner to a great japanese restaurant at the mall and passed by sephora where I bought this products.
I heard some great reviews about this setting spray from Urban Decay and I've been wanting to try it for some time, glad i waited... bought it on sale for 12 euros, and it was originally around 25 to 30 euros, so... what a again. I will use it, and may do a review here, if you want to.
About the lipstick... This is my first chanel one and I've been loving him so far, the colour is an amazing rose/nude, it's a great colour for almost everyone, I think. The packaging is amazing as the moisture that the lipstick gives to our lips.
Hope you enjoy it :)

----

Olá pessoal :).
Como estão? Ontem fui jantar a um excelente restaurante japonês no shopping e passei pela Sephora onde eu comprei estes produtos.
Eu ouvi alguns boas reviews sobre este spray de fixação da Urban Decay e tenho vindo a querer experimentá-lo há algum tempo, ainda bem que eu esperei ... acabei por comprá-lo em promoção por 12 euros, e ele era originalmente cerca de 25 a 30 €, por isso ... um ótimo negócio. Vou usá-lo, e poderei fazer aqui uma revisão, se vocês quiserem.
Sobre o batom ... Este é o meu primeiro chanel e tenho vindo a adorá-lo até agora, a cor é um rosa/nude  incrível, é uma cor ótima para quase todas as pessoas, penso eu. A embalagem é incrível tal como a hidratação que o batom confere aos nossos lábios.
Espero que gostem :)







Xoxo, Fashionalatic.