OOTD: Urban soul


Hi guys :)
How are you?? This look is the classic  "jeans- t-shirt" combo. I personalised my look adding some accessories like this awesome lion necklace, that i'm totally obssessed with. 
About the shoes... they are like the zara ones but with wedge, i tried so hard and so different ones from zara but they are so unconfortable to my feets that i would never wear them.
Hope you enjoy it.

----

Olá pessoal :)
Tudo bem? Este look é o clássico conjunto "jeans-t-shirt". Eu personalizei o meu look acrescentando alguns acessórios como este colar altamente, com um leão, pelo qual eu sou totalmente obcecada. Quanto aos sapatos ... eles são como os zara mas com cunha, eu tentei  vários modelos da zara, mas eles são tão desconfortáveis para os meus pés que eu nunca iria usá-los.
Espero que gostem.

 T-shirt: Zara
Jeans: Pull and Bear
sunglasses: gucci (gift)
bag: here
Accessories: Parfois and Aldo 










Xoxo, Fashionalatic.