OOTD: Feline instinct


Hi guys :).
How are you? I love Alexander Wang bags, and I've been wondering myself if I should spend all that money in a bag, especially because I'm a student and don't have much money for this kind of things. So I found this awesome dupe at Blanco. I don't really have problems with having dupe acessories, and there is another thing: I don't use real leather, I think there's no need to use animals for that kind of purpose. 
Anyways, hope you enjoy it.

----

Olá Pessoal :).
Como  estão? Eu adoro as malas Alexander Wang, e tenho-me vindo a perguntar se deveria gastar todo esse dinheiro em numa mala, até porque eu sou estudante e não tenho muito dinheiro para este tipo de coisas. Então, encontrei esta na Blanco. Pessoalmente não tenho problemas com réplicas, e ainda há outra coisa: eu não uso couro de verdade, eu acho que não há necessidade de utilizar animais para esse tipo de finalidade.
De qualquer forma, espero que gostem.


 Shirt: Lefties
Shorts: Pull and bear
Bag: Blanco











Xoxo, Fashionalatic.