OOTD : Love for all felines


Hi guys :)
How are you? I love bralettes, love how they look in everyone but me because of my breast, i had difficulties in finding one for me which is really sad .To fit my breast they are too big on my belly and they don't look nice.
Tell me if you have that kind of problems with finding braletes and where do you buy them.
Hope you enjoy it :).

----

Olá pessoal :)
Como estão? Eu adoro bralettes, adoro a forma como eles ficam  em toda a gente menos em mim por causa do meu peito, eu tive algumas dificuldades em encontrar um para mim que é bastante triste. Para se ajustar ao meu peito eles são muito grandes na minha barriga o que não fica lá muito bem .
Digam-me se vocês tem esse tipo de problemas em encontrar braletes e onde os compram.
Espero que gostem :).

Bralette: Primark
Hat: Pull&Bear
Kimono: Bershka
Skirt: similar here








Xoxo, Fashionalatic.