OOTD: My Flower print skirt


Hey guys :)
How are you? Today I'm wearing the skirt that I showed you yesterday and the most of you loved. That skirt is a statement piece so I wore it with more neutral colours and this awesome boots. I don't know, I was ok with the flower print, but this season I'm really obsessed with this dark flower patterns we see everywhere. 
Hope you enjoy it :)

----

Olá pessoal :)
Como estão? Hoje eu estou a usar a saia que vos mostrei ontem, e a maioria de vocês adorou. Esta saia é uma peça que dá nas vistas então eu usei-a com cores mais neutras e com estas  botas brutais. Eu não sei, eu era um bocado indiferente ao padrão floral, mas nesta estação eu realmente estou completamente obcecada com estes padrões de florais escuros que vemos por todo o lado.
Espero que gostem :)

Hat: Primark
Sunglasses: H&M
Shirt: Zara
Skirt: Lefties
Boots: Tally Weijl









Xoxo, Fashionalatic.