Rosegal Sweater giveaway:


Hey guys :)
How are you? Do you already know the Rosegal online store? I love it, it's a great store with super on trend cheap pieces and I'm totally addicted to it.
Today I'm doing a giveaway where you have the chances to win this amazing super on trend sweater from Rosegal (that I want to myself). To win the sweater you just got to subscribe my blog on Google friend connect (here) and on facebook (here), you can also have some extra entries by following my blog on bloglovin, lookbook and chictopia, all the links are in the box bellow, don't forget to write your follower name.

----

Olá pessoal :)
Como estão? Você já conhecem a loja online Rosegal? Eu adoro-a, é uma loja brutal com peças tendência super baratas e eu estou totalmente viciada.
Hoje estou a fazer um sorteio, onde vocês tem a chance de ganhar esta incrível camisola de malha da Rosegal (que eu quero para mim mesmo). Para ganhar a camisola tens apenas que subscrever o meu blog no Google friend conect (aqui) e no Facebook (aquí), vocês podem ainda ter algumas entradas extras, seguindo o meu blog no bloglovin, lookbook e Chictopia, todos os links estão na caixa abaixo, não se esqueçam de deixar o vosso nome de seguidor.


Sweater: here

a Rafflecopter giveaway

Xoxo, Fashionalatic.