OOTD: More that a fresh breeze


Hi guys :)
How are you? I was on the hunt for a jacket like this for a long time, but I never found the perfect one, until the day I saw it at a store called Tally Weijl for only 30 euros, I bought two sizes up mine but (there wasn't any smaller)I think it looks so much nicer oversized... Let me know what you think in the comments.
Hope you enjoy it.

----

Olá pessoal :) 
Como estão? Eu andava à prócura de um casaco assim já há bastante tempo, mas eu nunca encontrei o perfeito, até ao dia que eu o vi numa loja chamada Tally Weijl por apenas €30, eu comprei dois tamanhos de meu (não havia mais pequeno), mas eu acho que fica muito mais porreiro sendo oversized ... Digam-me o que vocês acham nos comentários.
Espero que gostem.


 





Jacket: Tally Weijl, similar here / Beanie: H&M 


Xoxo, Fashionalatic.