New in: Firmoo sunglasses


Hi guys :)
How are you? Yesterday this sunglasses from Firmoo came in the mail. Firmoo is an online store that sells all kind of glasses: glasses or sunglasses, prescription glasses and  prescription sunglasses. And by the article was sent to me, I can tell the great quality of the glasses and they are so much cheaper that at the optical stores. 
I am so happy with their service at all levels. Besides the great quality of the product, they arrived like a week after the order was made, and it all became so well protected.
I loved and I recommend you to try it, you won't regret.
Hope you enjoy it.

----

Olá pessoal :) 
Como estão? Ontem estes óculos de sol da Firmoo chegaram pelo correio. A Firmoo é uma loja online que vende todos os tipos de óculos: óculos ou óculos de sol, óculos com prescrição e óculos de sol com prescrição. E pelo artigo que me foi enviado, posso referir a elevada qualidade dos óculos e eles são muito mais baratos que nas lojas de óptica. 
Estou muito feliz com o serviço deles a todos os níveis. Além da excelente qualidade do produto, que chegou uma semana depois da encomend ter sido feita, tudo veio muito bem protegido. 
Eu adorei e eu recomendo que vocês experimentem, não se vão arrepender. 
Espero que vocês gostem.




You can buy this sunglasses here.


Xoxo, Fashionalatic.