OOTD: Can't stop wearing monochromatic


Hi guys :)
How are you? As you can see for the title and for my looks, the truth is that i wear too much monochromatic, which isn't bad at all because that's the way I feel more comfortable, but I need to incorporate colourful items in my wardrobe, especially now, when spring is starting.
Hope you enjoy it.

----

Olá pessoal :)
Como estão? Como você pode ver pelo título e para os meus looks, a verdade é que eu visto muito monocromático, o que não é mau de todoporque é assim que me sinto mais confortável, mas eu preciso de incorporar itens coloridos no meu guarda-roupa, especialmente agora, quando a primavera está começando.
Espero que gostem.










Coat: Tally Weijl, similar here / Crop top: Zara / Jeans: River Island / Boots: ebay  


Xoxo, Fashionalatic