March fashion favorites


Hi guys :)
How are you? Today I'm sharing with you my fashion favourites of the month of March, this are the pieces I wore the most. 
The sweater has a bold pattern, but I think it can be coordenated with so many things, if they don't have a pattern too. The grey high waisted jeans are a basic piece everyone need in their wardrobe. As you know, I wear more silver jewellery in winter, and this three necklaces were allways around my neck during the past month.
Hope you enjoy it.

----

Olá pessoal :) 
Como estão?  Hoje eu estou a partilhar convosco os meus favoritos de moda do mês de março, estas são as peças que eu mais usei. A camisola tem um padrão de arrojado, mas eu acho que pode ser coordenado com tantas coisas, desde que estes não tenham padrão. Os jeans de cintura subida cinza são uma peça fundamental que todos precisam em seu guarda-roupa. Como vocês sabem, eu uso mais joalharia prateada no inverno, e estes três colares estiveram sempre à volta do meu pescoço, durante o mês passado.
Espero que gostem.




Bag: Primark/ Sunglasses: H&M / Sweater: here / Jeans: Zara / Necklaces: here and here 


Xoxo, Fashionalatic.