OOTD: Grunge suits us


Hi guys :)
How are you? If you follow my blog for a while, you must know that one of my favourite bands of all time are Nirvana. They have always inspired me all over the years in so many things, inclusive fashion... They made the tartan and ripped jeans intemporal. I'll always love them.
Hope you enjoy the look.

----

Olá pessoal :) 
Como estão? Se você seguem o meu blog há algum tempo, vocês deve saber que uma das minhas bandas favoritas de todos os tempos são Nirvana. Eles sempre me inspiraram ao longo dos anos, em tantas coisas, inclusive moda ... Eles tornaram o tartan e jeans rasgados intemporais. Eu vou sempre adorá-los. 
Espero que gostem do look.







Hat: River Island / Maxi Skirt: Bershka / Boots: Boohoo.com / Necklace: Rings and Tings

Xoxo, Fashionalatic.