OOTD: MoonLight


Hi guys :)
How are you? As I'm always telling you, it has been raining a lot around here, so I took this photos inside. It isn't very easy for me to find a blaser that fits my taste, although I really enjoy this oversized type, I'm not an huge fan of the golden buttons, do you think I should take them off? Let me know...
Hope you enjoy the look.

----

Olá pessoal :) 
Como estão? Como eu estou sempre a dizer, tem chovido muito por aqui, então acabei por tirar estas fotos no interior. Não é muito fácil para mim encontrar um blazer que se ajuste ao meu gosto, embora eu goste bastante deste tipo oversized, não sou grande fã dos botões dourados, vocês acham que eu deveria tirá-los? 
Espero que gostem do look.






 Blaser: Zara / Crop Top: Stradivarius / Jeans: River Island / beanie: H&M / Boots: similar here


Xoxo, Fashionalatic.