OOTD: To the infinity and beyond


Hi guys :)
How are you? So yeah... Another week starts, and I think the better way to start a new week will be by trying a new piece, but keeping the comfort. 
My piece is this maxi cardigan. I think it is such an unique piece and reminds me of the 90's which I love... Because of the grey colour, it won't be too hard to style. What do you think of the maxi cardigans? Let me know....
Hope you enjoy the look.

----

Olá pessoal :)
Como estão? Então ... Começa mais uma semana _, e acho que a melhor maneira de começar uma nova semana será usando uma nova peça, mas mantendo o conforto.
A minha peça é este maxi cardigan. Eu acho que é uma peça única e me faz lembrar dos anos 90 que eu adoro ... Por causa da cor cinza, não vai ser muito difícil de coordenar. O que você acha dos cardigans maxi? Digam-me a vossa opinião ....
Espero que gostem do look.








Maxi Cardigan: H&M / Crop Top: Zara / Jeans: Zara / Hat: thrifted / creepers: Primark /Socks: River Island / Neckalaces : Rings and Tings and Primark / Bag: H&M 

Xoxo, Fashionalatic