New in : Sephora and Body Shop


Hi guys :)
How are you? Today I bring you some new beauty and makeup goodies I bought and received for my birthday. Those things are from Sephora, Body Shop and the Avène moisturizing is from the pharmacies. 
I haven't tried any of this products because I was waiting for something that is comming by mail. 
The products I'm more curious about are the cleansing butter from Body Shop that smells like heaven, and the naked basics palette. I'm not a big fan of wearing eye shadow, but I really like this palette because the shadows are matte.
Let me know if you want me to review some of the products.

----

Olá pessoal :) 
Como estão? Hoje trago-vos algumas novidades de beleza e maquilhagem, algumas que eu comprei e outras que me foram oferecidas pelo meu aniversário. Essas coisinhas são da Sephora, Body Shop o creme de hidratação Avène é da Farmácia. 
Eu ainda não usei qualquer um destes produtos, porque estou a espera de algo que está a vir pelo correio. 
Os produtos que me despertam mais curiosidade são a manteiga desmaquilhante da Body Shop que cheira como o céu, e a paleta Naked. Eu não sou um grande fã de usar sombras nos olhos, mas eu realmente gosto bastante desta paleta pelo facto das sombras serem mate. 
Digam-me se querem que eu faça uma review de algum destes produtos.









Click to win a trip to Vegas 
Win a VIP trip to Vegas with Quiz Clothing
Xoxo, Fashionalatic.