OOTD: Live fast darling


Hi guys :)
How are you? Today I wore this super comfy look, great for school or university .... I love this jacket from forever 21 I bought when I was in Paris, but I haven't worn it until now, I think I forgot I had it. Do you also have some pieces you forgot you bought? Let me know.
Hope you enjoy the look.

----

Olá pessoal :) 
Como estão? Hoje usei este look super confortável, excelente para a escola ou universidade... Eu adoro este casaco da Forever 21 que comprei quando eu estava em Paris, mas não o tenho usado até agora, eu acho que me esqueci que o tinha. Vocês também têm algumas peças que se esqueceram que compraram?  
Espero que gostem do look.







Tee: Bershka / Jeans: River Island / Jacket: Forever 21 / Belt: Vintage / Boots: Boohoo.com

Xoxo, Fashionalatic.