OOTD: Needing more time


Hi guys :)
How are you? Do you ever feel like you needed more time?... I just wish I didn't need to sleep so that I could make use of that time because I have too much going on with university and other stuff, so I haven't done posts as regularly as I wish. 
Hope you enjoy the look.
P.S. Sorry but I didn't have any make up on, only bb cream.

----

Olá pessoal :) 
Como estão? Vocês já alguma vez se sentiram sem tempo para tudo aquilo que têm para fazer? ... Eu só queria não precisar de dormir para que eu pudesse fazer uso desse tempo, porque eu tenho muita coisa para fazer para a universidade e outras coisas, então não tenho postado tão regularmente como queria. 
Espero que gostem do look.






Jumper: Zara / Skorts: Lefties / Hat: Primark / Boots: e-bay / Socks: River Island 

Xoxo, Fashionalatic