OOTD: Sex in the rain


Hi guys :)
How are you? So... the rain is back and it doesn't feel like the end of May. But today was my birthday so I went shopping, I will show you the things I bought and received soon.
I wore this kimono I have since last year, and wore during all summer long, I think I will do the same again this summer
Hope you enjoy the look.

----

Olá pessoal :) 
Como estão? Pois ... a chuva está de volta e não parece que estamos no final de maio. Mas hoje foi o meu aniversário, então eu fui fazer umas comprinhas, vou mostrar-lhe as coisas que eu comprei e recebidos em breve. 
Usei este kimono que tenho desde o ano passado, e usei durante todo o verão, acho que vou fazer o mesmo neste verão. 
Espero que gostem do look.








Pants: River Island / Hat: Primark / Boots: Zara / Kimono: Bershka / Belt: Primark

Xoxo, Fashionalatic