OOTD: Vintage colours


Hi guys :)
How are you? Today I bring you a vintage look I love, it reminds me of the colourful 80's. The romper I'm wearing was from my mom from that time... I was so lucky to find him and it is in great condition as you can see. 
I love the bold print on the romper and I paired it with my trusted vintage belt, that I wear with everything.
Hope you enjoy the look.

----

Olá pessoal :)
Como estão? Hoje trago-vos um look vintage que eu adoro, ele faz-me lembrar o década colorida de 80 . O macacão que estou a usar era da minha mãe naquela época ... Eu tive tanta sorte de o encontrar e ele está em ótimo estado como vocês pode ver.
Eu adoro o print exagerado no macacão e conjuguei-o com o meu cinto vintage de confiança, que uso com tudo.
Espero que gostem do look.








Romper: Vintage / Hat: Primark / Belt: Vintage / Shoes: Boohoo.com

Xoxo, Fashionlatic.