July must-haves: dresses


Hi guys :)
How are you? I have a new online favourite store: Sheinside. I have heard of it before they contacted me, but I never took the time to check it out: my bad, I didn't know what I was missing. They have an huge variety of items at very low prices. 
As I'm in the hunt for a new dress, I decided to share the options I'm considering with you. Let me know what is your favourite. 
Hope you enjoy it.

----

Olá pessoal :) 
Como estão? Eu tenho uma nova loja online favorita: a Sheinside. Já tinha ouvido falar dela antes deles entraram em contato comigo, mas eu nunca tirei um tempito para lá ir: mal o meu, eu não sabia o que estava perdendo. Eles têm uma enorme variedade de itens a preços bastante baixos. 
Como eu estou à procura de um vestido novo, eu decidi compartilhar convosco as opções que estou que estou a ter em conta. Deixe-me saber o que é o vosso favorito. 
Espero que gostem.


The Maxi dress:
1. $21|€16, here / 2. $23|€17, here /3. $18|€13.5, here


The black dress:
1. $22|€16.5, here / 2. $18|€13 , here / 3. $14|€11 , here


The pinafore:
1. $23|€17 , here / 2. $16|€11.5 , here / 3. $22.5|€16.5 , here


Cool prints: 
1. $20|€14, here / 2. $20|€14, here / 3. $20|€14, here


Xoxo, Fashionalatic.