New in: My perfect shoes


Hi guys :)
How are you? I'm so happy because today my order from Front Row Shop came in the mail. I have been wanting the Jeffrey Campbell's for a while, but they are very expensive, so I was really happy when I saw them online for less than half of the price and they are real leather and amazing quality, I'm really impressed with this shoes.
I was going to buy the white ones (here) but I decided to go for the black so that I could wear them during the colder months.
The store has also other amazing high quality pieces and they have free shipping which is always good ... Don't forget to sign up to get $10 off your order. 
Hope you enjoy them.

----

Olá pessoal :) 
Como estão? Estou tão feliz porque hoje chegou a minha encomenda da loja online Front Row Shop. Eu tenho andado a 'namorar' os Jeffrey Campbell há algum tempo, mas eles são muito caros, por isso fiquei tão contente quando os vi em na loja por menos de metade do preço e são de couro verdadeiro e têm uma qualidade incrível, eu estou mesmo impressionada com eles. 
Eu ia comprar os brancos (aqui), mas eu decidi ficar-me pelos pretos para os poder usar durante os meses mais frios. 
A loja tem também outras peças de alta qualidade e eles têm entregas gratuitas, o que é sempre bom ... Não se esqueçam de se inscreverem no site para terem $10 para gastar na loja. 
Espero que gostem deles.





Buy them here

Xoxo, Fashionalatic.