OOTD: karma chameleon


Hi guys :)
How are you? As I told you on my last post, here I'm showing you a look with the sweater I got from Sheinside.  And this sweater is amazing, great for Autumn, I don't know if it is just me that is already buying things for colder time, maybe that's because the weather is colder this year. 
I love this sweater so much that I'm thinking in buy it in blue.
Hope you enjoy the look.

----

Olá pessoal :) 
Como estão? Tal como vos disse no último post, vou mostrar-vos um look com a camisola que recebi de Sheinside. E esta camisola é incrível, ótima para o outono, eu não sei se é só comigo, que já estou a comprar coisas para o tempo mais frio, talvez seja porque o clima é mais frio este ano. 
Eu gostei tanto desta camisola que estou a pensar em comprá-la em azul. 
Espero que gostem do look.








Sweater: here / Pants: Stradivarius / Sandals: H&M / Sunglasses: Primark / Hat: River Island