OOTD: let's be weird together


Hi guys :)
How are you? Yesterday the temperatures went really high, so I went out home with a shirt but it was around my waist pretty much all day. I also wish I wore some sandals because I felt my feet really warm during the day, but I also think the look wouldn't look that cute with some sandals instead of this creepers. 
Hope you enjoy the look.

----

Olá pessoal :) 
Como estão? Ontem as temperaturas estiveram bem altas, então eu saí de casa com uma camisa mas ela esteve na minha cintura praticamente todo o dia. Eu também queria ter levado umas sandálias, porque senti os meus pés muito quentes durante o dia, mas também acho que o look não ia ficar tão bonito com umas sandálias em vez dos creepers. 
Espero que gostem do look.









Crop top: H&M / Shorts: Stradivarius / Creepers: similar Here / Socks: Primark / sunglasses: Here

Xoxo, Fashionalatic