New in: OASAP and Lookbook Store


Hi guys :)
How are you? Today I bring you some goodies that came in the mail froo OASAP and Lookbook Store. I already showed you the items from Lookbook Store on the last 2 outfits posts.
I'm doing this post because I'm obsessed with every single item I got from this two stores and they have really affordable and on trend pieces. I'm in love with them.
Links and prices will be linked below the pictures.
Hope you enjoy it.

----

Olá pessoal :) 
Como estão? Hoje trago-vos algumas coisinhas que chegaram pelo correio das lojas OASAP e Lookbook Store. Eu já mostrei os itens da Lookbook Store nas 2 últimas postagens de conjuntos. 
Estou a fazer este post, porque estou obcecada com todos os itens que recebi das duas lojas e eles têm peças bastante on trend muito acessíveis. Eu estou apaixonado por eles. 
Os links e os preços vão estar abaixo das fotos. 
Espero que gostem.






Sunglasses: here $10,9 / Black faux leather shorts: here $21 / White shorts: here $15,9 / Skirt: here $13,9
Backpack: here €26 / Maxi dress: here €20

Xoxo, Fashionalatic