OOTD: Don't take life too seriously



Hi guys :)
How are you? As I promised on my last post, here I bring you my new favourite backpack  from Lookbookstore.co, combined with a lot of pastel colours. This look is a little bit out of my comfort zone but I really enjoy the way it turned out. Let me know what you think.
Hope you enjoy the look.

----

Olá pessoal :) 
Como estão? Como prometi no meu último post, aqui vos trago a minha nova mochila favorita da loja Lookbookstore.co, combinada com um monte de cores pastel. Este look é um pouco fora da minha zona de conforto, mas eu gostei bastante da forma como ele saiu. Digam-me saber o que vocês acham. 
Espero que gostem do look.









Dress: Lefties / Jacket: Primark / Boots: River Island / Socks: River Island / Backpack: Lookbookstore.co, buy it here 



Xoxo, Fashionalatic