OOTD: Paranoid


Hi guys :)
How are you? A lot of you asked me to show you how I style the pieces I got from OASAP. So today I'm wearing the faux leather shorts with a graphic tee and my favorite backpack.
On my opinion, faux leather shorts are a basic piece that every modern girl or women must have in their closets, and this are great, they have a nice classic shape that will look great in every type of body and they were only $21, less than 16 euros.
Hope you enjoy the look.

----

Olá pessoal :) 
Como estão? Muitos de vocês pediram-me para vos mostrar como eu combino as peças que recebi da OASAP. Então, hoje eu estou a usar os calções em imitação de couro com uma t-shirt gráfica e minha mochila favorita. 
Na minha opinião, estes calções são uma peça básica que todas as raparigas e mulheres modernas devem ter nos seus armários, e estes são ótimos, eles têm uma forma clássica linda que ficará muito bem em todos os tipos de corpo e eles foram apenas US $21, menos de 16 euros. 
Espero que gostem do look.








Shorts: OASAP, buy them here / T-shirt: Primark / Shoes: Front Row shop, buy them here /Backpack: here 


Xoxo, Fashionalatic