OOTD: Free dress to the wind


Hi guys :)
How are you? Today I'm sharing with you a boho inspired outfit. This dress is the Sheinside dress I had on my wishlist and I'm really happy I got it... and I will wear it so much during Autumn too.... I'm really glad it fits me because I'm not a tall person and I always have to cut my maxi dresses and skirts, but not this time hehe.
Hope you enjoy the outfit.

----

Olá pessoal :) 
Como estão? Hoje vou compartilhar convosco um conjunto mais boho. Este vestido é o vestido Sheinside eu tinha na minha wishlist e eu estou realmente feliz com ele... e vou usá-lo tanto durante o outono também .... Estou muito feliz por ele me caber porque eu sou não uma pessoa alta e tenho sempre que cortar os meus maxi vestidos e saias, mas não desta vez hehe. 
Espero que gostem do conjunto.








Dress: here / Boots: Pull and Bear / Hat: Boohoo.com


Xoxo, Fashionalatic.