OOTD: Want it all


Hi guys :)
How are you? Today I'm wearing my favourite kimono ever... I love kimonos and I love animal print, so this is the perfect combination. Beside that, animal print will be an huge trend this Autumn, and I can wear it with so many things... You can buy the kimono here.
Hope you enjoy the outfit.

----

Olá pessoal :) 
Como estão? Hoje eu estou a usar o meu quimono favorito de sempre ... Eu adoro quimonos tal como adoro animal print, sendo por isso esta a combinação perfeita. Para além disso, animal print vai ser uma enorme tendência neste outono e eu posso usá-lo com tantas coisas ... Vocês podem comprar o kimono aqui
Espero que gostem do conjunto.









Kimono: Sheinside, buy it here / Crop top: H&M / Shorts: Primark, similar here / Shoes: River Island

Xoxo, Fashionalatic