I'm back...



Hi guys... How are you?
Hope you're doing well, I haven't been posting for over a week, but the last two weeks have been crazy because I moved, and I had and still have so much to do, so I didn't have much time to dedicate myself to blogging, but now this is going to change and I also have a giveaway coming soon...
Anyways... I took some photos, the quality isn't the best but I really hope you enjoy the outfit.

----

Olá pessoal ... Como estão? 
Espero que esteja tudo bem convosco, eu não tenho postado há mais de uma semana, mas as duas últimas semanas têm sido uma loucura, porque eu mudei de casa, e eu tinha e ainda tenho tanta coisa para fazer, então eu não tenho muito tempo para me dedicar ao blog, mas agora isso vai mudar e eu tenho também um giveaway para breve ... 
De qualquer forma ... Eu tirei algumas fotos, a qualidade não é a melhor, mas eu espero realmente que vocês gostem do conjunto.








Hat: River Island  / Crop top: Primark / Jeans: Boohoo.com / Shoes: here / Sunglasses: H&M 


Xoxo, Fashionalatic.