New in: Primark accessories


Hi guys... How are you?
Today I have a mini haul to share with you. A few days ago I went to Primark and bought some goodies, didn't bought any clothes but went crazy on accessories and home decor.
My favourite item is the blue hat... As you know I'm all about hats and I didn't have a blue one yet, and it was only 8 euros, such a bargain. The lovely flower crown was only 3 euros and it is really well done, such as the socks set and all the rings set. The Ramones clutch is supposed to be a bikini bag but I'm going to wear it as a clutch, I love Ramones too much to leave it there.
Hope you enjoy it.

----

Olá pessoal ... Como estão? 
Hoje tenho um mini haul para compartilhar convosco. Alguns dias atrás fui à Primark e comprei algumas coisinhas, não comprei nenhuma peça de roupa, mas fiquei louca com os acessórios e as peças para decoração de casa. 
O meu iten favorito é o chapéu azul ... Como vocês sabem, eu sou fã de chapéus e ainda não tinha um azul, e este foi apenas 8 euros, uma pechincha. A coroa de flores, linda, foi apenas 3 euros e é muito bem feita, tal como os conjuntos das meias e dos aneis. A clutch dos Ramones é suposto ser um saco para levar o biquíni, mas eu vou usá-lo como clutch, eu adoro demasiado Ramones para deixá-la lá. 
Espero que gostem.







Xx, Fashionalatic.