OOTD: I don't want to be buried in a pet cemetery


Hi guys... How are you?
As I told you before, I moved and it wasn't possible for me to post more because I didn't have internet at my new home, but now I do and everything is getting back to normal. I took some photos of this outfit where I mix different styles and patterns, which I love to do, as you know.
Hope you enjoy it.

----

Olá pessoal ... Como estão? 
Como já vos tinha dito antes, eu mudei-me, e não foi possível postar mais porque não tenho tido internet na nova casa, mas agora tenho e tudo está a voltar ao normal. Tirei algumas fotos deste conjunto onde misturo diferentes estilos e padrões, coisa que adoro fazer, como vocês sabem. 
Espero que gostem.








T-shirt: Primark, similar here / Shorts: similar here / Boots: old, similar here / Hat: here