Cardigan Giveaway:


Hi guys... How are you?
Today I have an exciting post for you: yeah...It's a GIVEAWAY!! 
You will have the chance to receive one of this 3 amazing cardigans and you only have to follow me on Facebook and let me know your OASAP account on the comments below, if you don't have an account yet, you can sign up here.
You can also follow me on instagram (Yeah, finally got an instagram account) and bloglovin for extra entries. 
Hope you enjoy it... and GOOD LUCK!!.

----

Olá pessoal ... Como estão? 
Hoje eu tenho uma post que vos vai deixar bem contentes: sim ... É um SORTEIO !! 
Vocês vão ter a hipotese de receber um deste 3 incríveis cardigans e só têm de me seguir no Facebook e deixar a vossa conta OASAP nos comentários abaixo, se você não tiverem uma conta, podem inscrever-se aquí
Você podem também seguir-me no instagram (Sim, finalmente criei uma conta no Instagram) e bloglovin para entradas extras.
Espero que gostem ... e BOA SORTE !!.


1. Aztec cardigan: here / 2. Twisted Pattern Batwing Sleeve Cardigan: here / 3. Open-Front Knit Cardigan: here 

a Rafflecopter giveaway

Xx, Fashionalatic.