OOTD: Autumnal pastel colours


Hi guys... How are you?
Yesterday I went to a walk with my boyfriend and we found this cool place with abandoned old boats, so we took some photos on this amazing place that looks like it was taken from a movie.
About the outfit... tried to stay away from my trusty black by combining autumnal pastel colours, as you can see. Really enjoyed the result... do you too? Let me know...
Hope you enjoy it.

----

Olá pessoal ... Como estão? 
Ontem fui passear com meu namorado e deparámo-nos com este sítio bem porreiro com barcos velhos abandonados, resolvemos então tirar umas fotos neste lugar incrível que parece que foi tirado de um filme. 
Acerca do conjunto... tentei ficar longe do meu preto confiável combindo tons pastel outonais, como vocês podem ver. Gostei bastante do resultado ... e vocês? Digam-me o que acharam ... 
Espero que gostem.








Beanie: Thrifted / Parka: H&M, similar here / Cropped sweater: similar here / Shorts: Lefties, similar here / Sunglasses: here 

Xx, Fashionalatic