OOTD: Falling leaves


Hi guys... How are you?
I love Autumn/ Fall... This is my favourite season... I love the colours, the scents, the food, the cold weather and feeling cozy inside home when it is raining outside. Despite the Autumn isn't as cold as I would like it to be around here, I still want to enjoy it.
Wore a bohemian inspired outfit that I believe is totally appropriated to wear to a walk enjoying the nature.
Hope you enjoy it.

----

Olá pessoal ... Como estão? 
Eu adoro o Outono... Esta é a minha estação favorita ... Eu adoro as cores, os cheiros, a comida, o clima frio e sensação de aconchego dentro de casa quando está a chover lá fora. Apesar do Outono não ser tão frio quanto eu gostaria por aqui, eu quero aproveitar na mesma. 
Usei uma roupa inspirada num look boêmio que eu penso ser totalmente apropriado que vestir num passeio apreciando a natureza. 
Espero que gostem.









Jumper: Forever 21 / Skirt: Vintage, similar here / Backpack: Primark / Suglasses: here / Chocker: here / Hat: here

Xx, Fashionalatic.