OOTD: Never give up...


Hi guys... How are you?
Today I'm showing you a quite fun outfit on my opinion. I always were a documentary fanatic, and one of my favourites are those about the secrets of the Universe. So as you can tell, I love to take a little bit of things I love into my outfits.
Opted for a chunky oversized cardigan that balances the tightness of the leggings.
Hope you enjoy it.

----

Olá pessoal ... Como estão? 
Hoje eu estou a mostrar-vos uma roupa que eu considero bastante divertido. Eu sempre fui uma fanática de documentários, e um dos meus favoritos são aqueles que abordam os segredos do Universo. Como já devem ter reparado, gosto de incorporar um pouco de coisas que eu aprecio nos meus conjuntos. 
Optei por um cardigan bem chunky e oversized que equilibra o conjunto com as leggings justas. 
Espero que gostem.









T-shirt: bershka, similar here / Oversized cardigan: similar here / Leggings: similar here / Boots: here 

Xx, Fashionalatic