OOTD: Mix it up


Hi guys... How are you?
I finally got my pink coat... I know it was a great hit last year but I never had the courage to purchase a pink coat, I thought I would never wear it. I ended up buying it recently because it was 50% off, and surprisingly I wore it a couple of times already. I really like to see it combined with a nice t-shirt, it makes a cool contrast.
Hope you enjoy it.

----

Olá pessoal ... Como estão? 
Finalmente comprei o meu sobretudo rosa ... Eu sei que foi um grande sucesso no ano passado, mas eu nunca tive a coragem de comprar um casaco cor de rosa, eu pensei que nunca iria usá-lo. Acabei por o comprar recentemente porque estava com 50% de desconto, e, surpreendentemente, já o usei umas poucas de vezes. Eu gosto realmente de o ver combinado com uma t-shirt porreira, o que faz um excelente contraste. 
Espero que gostem.








Hat: here / sunglasses: H&M / T-shirt: similar here / Jeans: River Island, similar here / Shoes: here / Socks: H&M

Xx, Fashionalatic.