New in: OASAP


Hi guys, how are you?
I have been having the flu for the past few days, so I haven't been able to take outfit pictures for you, but meanwhile, I received some goodies from OASAP... And this pieces are awesome, they fit my wardrobe perfectly.
About the t-shirt, as you know, I love to wear band tees and Nirvana is one of my favourite bands ever. It is made of such a soft material and the design is so unique because of the skeleton hands, it looks like something designed by Tim Burton.
The jacket is really warm, which makes it perfect for this time of the year, when it starts to get colder, and it has the biker cut so... I couldn't like it more.
Hope you enjoy the items as much as I did.

----

Olá pessoal, como estão?
Eu tenho estado doente nos últimos dias, então não pude tirar fotos de conjuntos para vocês mas, entretanto, recebi umas coisinhas da OASAP ... E estas peças são brutais, encaixam- perfeitamente no meu guarda-roupa.
Acerca da t-shirt, como vocês sabem, eu adoro vestir t-shirts de bandas e Nirvana é uma das minhas bandas favoritas de todo o sempre. É feita de um material tão suave e o design é bem original por causa das mãos de esqueleto, parece que algo feito pelo Tim Burton.
O casaco é bastante quente, o que o torna perfeito para esta época do ano, quando começa a ficar mais frio, e tem corte biker ... eu não poderia gostar mais dele.
Espero que vocês gostem tanto dos itens, quanto eu.




Tee: here 
Jacket: here

XO, Fashionalatic.