Must have: bridesmaid dresses


Hi there, how are you?
Today I have a different post from what you are used to see on this blog. I am going to a wedding next year, so I'm already looking for bridesmaid dresses online, I won't be a bridesmaid, but I think 'bridesmaid dresses' are appropriated for the occasion.
I'm sharing some inexpensive dress options with you. All this are discount bridesmaid dresses, so this dresses are also all under 100 euros. 
I prefer a more affordable bridesmaid dress because I won't wear it all that much, so I don't want to spend a lot of money on it.
All this dresses are from www.tidebuy.com, if you are on the hunt for some cheap bridesmaid dresses, check out more options here.
Hope you enjoy it.

----

Olá, como estão?
Hoje tenho um post diferente daquilo que vocês estão acostumados a ver neste blog. Eu vou a um casamento no próximo ano, então já estou de olho em vestidos on-line, mas eu acho que 'vestidos de gala', são apropriados para a ocasião.
Eu estou a compartilhar algumas opções de vestido bem baratinhos com vocês. Tudo isso são os vestidos de gala com desconto, por isso estes vestidos são também todos abaixo dos 100 euros.
Eu prefiro um vestido mais acessível, porque eu não vou usá-lo assim tanto, então não quero gastar muito dinheiro nele.
Todos os vestidos são da www.tidebuy.com, se vocês estiverem à procura de uns vestidinhos de gala baratos, confirem mais opções aquí.
Espero que gostem.


 1. here / 2. here  / 3. here 



 1. here / 2. here  / 3. here 

XO, Fashionalatic.