New in: Maquillalia


Hi guys... How are you?
Today I decided to show you some goodies I bought from maquillalia.com. They were having free shipping on all orders over 10 euros so I ordered some goodies because I  have never tried anything from the brands make up revolution and I heart make up. So far I only tried the make up revolution liquid liner and the concealer and I am really impressed with them because of their amazing quality for really low prices. Let me know if you want me to do some swatches and reviews for any particular product.
All the prices and links will be listed bellow.
Hope you enjoy it..

P.S. The Ibiza ibiza eyeshadow and the candies were free :)


----

Olá pessoal ... Como estão? 
Hoje resolvi mostrar-vos alguns presentes que eu comprei na maquillalia.com. Eles estavam a oferecer os portes de envio em todos os pedidos acima de 10€, então resolvi encomendar algumas coisinhas, porque nunca tinha experimentado nada das marcas make up revolution e I heart make up. Até agora eu só usei o delineador líquido e o corretor da make up revolution e estou bastente impressionada com eles por causa de sua incrível qualidade a preços realmente baixos. Digam-me se querem que eu faça algumas swatches e review de qualquer produto em particular. 
Todos os preços e links estarão abaixo. 
Espero que gostem...

P.S. A sombra da marca Ibiza ibiza e as gomas foram oferecidas.







Batiste air spray: herePierre René - Eyeliner gel : hereMakeup Revolution Liquid eyeliner: here /  Makeup Revolution Lipstick - colour Make me Tonight : here  / Makeup Revolution - Matte Effect Concealer - Colour 01 Fairest: hereWet N Wild - MegaLast Lip Colour 908C: Sugar Plum Fairy: here / I Heart Makeup  I Heart Definition palette  - Colour Fair: here


Xx, Fashionalatic.