OOTD: Great grey


Hi there, how are you?
I opted for a more girly outfit today... Grey is one of my favourite colours this year, and I loved this knit & lace combo in the same colour, as you know, I love to play with different textures. I also wore my lilac backpack that I love so much and I can fit so many things in it.
Hope you enjoy the look.

----

Olá, como estão?
Optei por uma roupa mais feminina hoje ... Cinza é uma das minhas cores favoritas deste ano, e eu adorei esta camisola de malha combinada com a renda dos calçoes na mesma cor, como vocês sabem, eu adoro brincar com diferentes texturas. Também usei a minha mochila lilás que eu adoro tanto e que me permite levar tantas coisas comigo quando a levo.
Espero que gostem do look.








Jumper: Primark / Shirt: here / Shorts: H&M, similar here / Shoes: Topshop / Socks: River Island / Backpack: here

XO, Fashionatic.