OOTD: I Was Made for Lovin' You


Hi there, how are you?
As you know, I'm in love with my band tees, music and fashion are two of the things that inspire me the most. This t-shirt in particular is actually from zara and I must have bought it over one year now, but I still wear it a lot, especially because it is a bit longer than a regular t-shirt.
Here I combined it with this oversized cardigan that is so cozy and has such a nice texture...And don't worry, despite you can't see them, I have shorts underneath.
Hope you enjoy the look.

----

Olá, como estão?
Como vocês sabem, eu sou apaixonada pelas minhas t-shirts de bandas, música e moda são duas das coisas que mais me inspiram. Esta t-shirt, em particular, é na verdade da zara e devo tê-la comprado há mais de um ano, mas eu ainda a uso bastante, especialmente porque é um pouco mais comprida do que um t-shirt normal.
Aqui combinei com este cardigan de bem grandalhão que é tão aconchegante e tem uma textura tão agradável... E não se preocupem, apesar de vocês não pode vê-los, eu tenho calções por baixo.
Espero que gostem do look.







T-shirt: Zara, similar here / Cardigan: here / Boots: here / backpack: Primark, similar here / Shirt: H&M, similar here 


XO, Fashionalatic.