OOTD: Back again


Hi guys, how are you?
First of all I want to apologize myself for not posting for over a week, but last week has been crazy at university and I didn't have time for blogging. But now everything is getting back to normal, so I will start making regular posts again.
About this outfit... I have to admit it isn't the best outfit for cold climates, but it works where I live. I loved the vibe this red boots gave the look.
Hope you enjoy it.

----

Olá pessoal, como estão?
Antes demais queria pedir desculpa por não postar há mais de uma semana, mas na semana passada tem sido uma loucura na universidade e eu não tenho tido tempo para o blog. Mas agora tudo está a voltar ao normal, por isso vou começar a fazer posts regulares outra vez.
Acerca do conjunto ... Tenho que admitir que esta não é a melhor roupa para climas frios, mas funciona onde eu vivo. Eu adorei a vibe estas botas vermelhas deram ao conjunto.
Espero que vocês gostem.







Button up: Forever 21
Jeans: Zara
Jacket: similar here
Boots: Pull and Bear
Sunglasses: here
Hat: similar here


XO, Fashionalatic.